Nejčastější otázky

Za jakou dobu mám zboží doma?

Záleží na vámi zvoleném typu dopravy:

Zásilková služba GLS = přímo domů

Zboží pro vás odesíláme do druhého dne. Od té doby to zásilce trvá 1 pracovní den, než se dostane do vašich rukou. Obvyklá doba dopravy zboží jsou tedy 2 pracovní dny.

Výdejní místa Uloženka, ParcelShop (DPD)

U tohoto způsobu dodání si pro zboží dojdete na Výdejní místo, které bývá velmi často v centru velkých měst, v prodejnách v centru měst nebo i v nákupních centrech. Jsou to místa dobře dosažitelná a často navštěvovaná. Vzhledem k tomu, že si z výdejního místa zboží sami přivezete domů, tak je i přepravné výhodnější. Je vždy nutno porovnat, zda úspora, kterou získám tím, že si zboží vyzvednu, vyváží to, že musíte pro zboží zajíždět na výdejní místo. Platí to zejména u velkých balíků. Vaši objednávku předáme nejpozději následující pracovní den na vámi zvolené výdejní místo. Zde jsou zásilky uloženy po dobu 7 dní (objednáte-li přes službu Uloženka) nebo 5 dní (objednáte-li přes službu DPD). Aktuální seznam výdejních míst najdete zde

Slovensko

Zásilkovou službou k vám zboží dorazí do třech pracovních dní. 

Jak se dozvím konkrétní datum doručení?

Přesné datum doručení vašeho balíčku vám přijde v e-mailu a SMS, které obdržíte od přepravce. První zpráva vás informuje o předání zboží přepravci, další zpráva obsahuje konkrétní termín doručení a kontakt na řidiče v případě doručování domů přes GLS. Pokud objednáváte doručení přes Výdejní místo, obdržíte SMS zprávu a e-mail o možnosti vyzvednutí zboží z tohoto místa. Vždy máte přehled, kde se vaše zboží právě nachází.

Mohu si zboží vyzvednout osobně na prodejně v Tlumačově?

Ano, zboží lze vyzvednout osobně na naší provozovně v pracovních dnech PO–PÁ v době 7:30–15:00 h. Více informací včetně mapky, jak se k nám dostanete, najdete zde.

Co když si objednám zboží, a to mi nebude vyhovovat?

Žádný problém. Na vrácení zboží bez udání důvodu máte 14 dní.  

Chci doručené zboží vrátit. Ale nevím, jak na to?

Kontaktujte nás a my s vámi probereme způsob vrácení zboží. Zboží zase dobře zabalte a nezapomeňte do balíku přidat vyplněný formulář o odstoupení od Kupní smlouvy, který najdete na webových stránkách. Pokud jste obdrželi zboží prostřednictvím Výdejního místa Uloženka, ParcelShop, můžete zboží přinést na toto místo a vrácení se uskuteční přes ně. Hned, jak se nám zboží vrátí, budeme vás informovat e-mailem. 

Vrátil/a jsem zboží, kdy mi vrátíte peníze?

Hned, jak obdržíme zboží zpět, dáme vám vědět e-mailem. Vrácenou částku pak můžete na svém bankovním účtu čekat do 10 pracovních dní. 

Zboží přišlo v balíku, obal sice nebyl nijak evidentně poškozen, ale zboží po vybalení ano. Co mám dělat?  

V tomto případě nás neprodleně kontaktujte telefonicky (PO–PÁ 7:30–15:00), příp. e-mailem (mimo pracovní dobu). Projdeme váš konkrétní případ a zašleme zboží nové. Záležitost si vyřešíme s přepravcem sami, nebudeme vás s tím obtěžovat. Pomůže nám fotka poškozeného zboží, pořízená třeba vaším mobilním telefonem. 

Na balení zboží osobně dohlížíme.

U vybraných produktů je doprava zdarma.

Na vrácení zboží máte 14 dní.

Veškeré produkty máme vždy skladem.

U nás platíte bezpečně i kartou. GoPay.

Co je nové. Nebo zajímavé?
Nákupní taška na kolečkách Senta Royal Treppen Andersen
Seznámte se s nákupní taškou na kolečkách Sentou - spolehlivým pracantem a pomocníkem při velkých nákupech. Číst dále
Nákupní taška Hera s různými podvozky
Nákupní taška Hera je evergreenem - stále se drží na žebříčku oblíbenosti hodně vysoko. Vybrat si můžete z několika variant podvozků a my Vám řekneme, jak na to. Číst dále
Napište nám
Kontakt

FRAMART s.r.o.
Družstevní 902
763 62 Tlumačov
IČ 27684326
DIČ CZ27684326

T: +420 571 897 890
M: +420 602 779 705
E: info@ideadomov.cz
Spis. značka: C 51860 vedená u Krajského soudu v Brně.

Možnosti platby

Platební metody

I my si zasloužíme váš LIKE